2011. június 30., csütörtök

7.fejezet - Vajon mire készül !? [+]

7. fejezet – Vajon mire készül!? [+]
Sziasztok! Elnézést hogy ilyen soká hoztam a fejezetet, de nem értem rá ezzel foglalkozni. Plusz témát váltottam egy másik oldalamon. Az új témája a The Secret Circle, ami egyébként a The Vampire Diaries testvérsorozata, és Amerikában a TVD 3. évadjával együtt, azaz szeptember 15-én lesz a premierje. Tehát ebben a témában nyitottam meg az oldalt, ami mellesleg az ország első ilyen oldala lett :D Ha kíváncsiak vagytok rá, itt a cím:

És akkor a fejezetről is: Ez a fejezet sem lesz túl lényeges, ez is csak egy olyan Plusz lesz, mint amilyennel már egyszer találkozhattatok is (Sheila és Rachel történeténél). Ebben a fejezetben Elena gondolatmeneteit írom le, és párbeszéd is csak egyszer, egy rövid ideig van benne. Ez a fejezet olyan tanakodós, de remélem azért elolvassátok : ) Igazából ezzel olyan hatást akartam elérni, hogy kíváncsiskodjatok a következő fejezetet illetően.. Nem tudom ez mennyire sikerült, de remélem majd Ti megmondjátok ;)

Elena szemszög
Reggel kipihenten, felfrissültem ébredtem fel. Körbe néztem a szobában, kerestem a boltíves falat, ami miatt tegnap azt hittem egy másik szobába megyek be, mint ahol Damon tartózkodott, de meglepetésemre egy teljesen idegen szobába voltam. A falak színe citromsárga, az ablakokat aranyos függönyök lepték be, kisebb-nagyobb díszpillangókkal teletűzdelve, szép szekrények, valamint nem a szűk kanapén feküdtem, hanem egy kényelmes, tág ágyikón. A szobában lány vanília illat terjengett, és minden annyira barátságosnak, biztonságosnak tűnt. Már csak az a kérdés,hogy hogyan kerültem én ide, mikor egy kanapén, a nappaliban aludtam el !? Hirtelen beugrott: hát Damon! Gondolom mikor látta hogy elaludtam,az éjszaka közepén felhozott ebbe a szobába. Gyorsan kipattantam az ágyból és elindultan az egyik ajtó felé, ami a szobából nyílt. Ekkor váratlanul megszólalt mögöttem egy ismerős hang:
-         Jó reggelt!
Ijedtemben egy pillanat alatt hátrafordultam, erre megláttam Damont, amint egy széken nyugodtan üldögél, egy pohárral a kezében.
-         Damon! Megijesztettél!
-         Mit keresel te itt? – ordítottam rá. De valójában nem is azért mert mérges voltam rá, inkább csak nagyon megijesztett.
-         Neked is jó reggelt. Bocsánat Elena! Hát, nem találtam elég szobát ebben a házban, tehát ide jöttem. – mondta gúnyolódva.
-         Haha. Nagyon vicces. Akkor most kimennél, légy szíves! Szeretnék átöltözni. – parancsoltam rá
-         Átöltöznél? Hát akkor nem is tudom… - kezdett bele a gúnyolódó, fárasztó humorizálásába, de közben már fel is kelt a székről, és szép lassan kezdett kifelé ballagni. – És ugyan már Elena! Ne kezd idegesen ezt a szép napot…
-         Köszönöm! – mondtam kissé ingerülten mikor végre elért ajtóhoz, és a kilincsért nyúlt.

Mosolygott egyet, aztán kiment a szobából. A bőröndöm után kezdtem kutakodni, és mikor megtaláltam láttam, hogy teljesen üres . Benéztem a szobában lévő szekrénybe, és meglepetésemre a ruháimmal volt tele. Mivel én tegnap hozzá se nyúltam a cuccaimhoz, más nem lehetett csakis Damon. Jesszus, tegnap ennyire ráért? Pedig tudomásom szerint nem Damonra vall, hogy még más helyett is rendet rak…
Gyorsan kivettem a szekrényből egy farmert, és egy egyszerű pólót, felöltöztem, majd a szobában levő tükör elé sétáltam. Kifésültem a hajam, és elmentem a legközelebbi fürdőszobához, hogy fogat mossak. (mert hogy a házban vagy három is van) .

Utána lementem a lépcsőn, és körbe néztem a földszinten, hogy hol lehet Damon. Az előszobából benéztem a konyhába, és mikor visszafordultam, az előszoba közepén állt.
-         Hali! Estefelé, olyan hat órától ne csinálj programot magadnak, légy szíves! – mondta Damon. Igazából nem azt kérdezte hogy akkor ráérek-e vagy valami, hanem inkább parancsolta.
-         Nem mintha egyébként programokkal lennék tele Jacksonville közepén… De miért? Mi lesz hat órakor? – kérdeztem meglepődve
-         Majd meglátod! – mondta, majd villantott egy féloldalas mosolyt.
-         De… - kezdtem mondani,de Damon már ott sem volt.

Körbenéztem; bementem a nappaliba, és láttam hogy már veszi a dzsekijét.
-         Nekem most el kell mennem. Dolgom van – mondta és már el is tűnt.
-         Oké! – mondtam, úgy igazából a semminek. Eszembe jutott Bonnie, aki elvileg Rachelt keresgéli azért, hogy megoldjuk a Damon problémát. Még nem is szóltam neki, hogy már nincs gond vele. El kezdtem keresgélni a telefonom, és a kanapén találtam meg, ahol tegnap elaludtam.
-         Haló? – szólt a telefonba Bonnie
-         Szia! Elena vagyok. Mi van Rachel-el ?
-         Hát kiderült hogy itt van, Mystic Falls-tól nem messze. Délután megyek hozzá.
-         Rendben. De figyelj, Bonnie. A Damon gond már megoldódott. Közben ő is kiderítette hogy mit akar Klaus, és úgy egyezett bele az utazásba velem, hogy végig tudta hogy Elena vagyok.
-         Mi? Ne már! Szóval feleslegesen mentetek el… ?
-         Hát nagyjából igen. De mindegy is. Ha mész Rachel-hez akkor a Stefan-Klaus problémáról beszélj vele. Valahogy meg kell találnunk Stefant, és kihoznunk onnan.
-         Oké. Akkor majd este hívlak a fejlemények miatt.  – mondta Bonnie
-         Oké. Várj! Te nem tudsz valamit arról, hogy Damon mit akar este hatkor?
-         Öhmm. Hát nem.. Nem, nem tudok – próbálkozott Bonnie a tagadással
-         Bonnie! Hát ez nem hangzott valami
-         meggyőzően.Tényleg, mit akar? – kíváncsiskodtam tovább
-         Elena! Nem tudom – győzködött tovább, majd gyorsan elköszönt és már le is tette a telefont. Gondolom azért sietett mert nem akarta még véletlenül sem elárulni hogy mi folyik itt.
 Mit akar Damon? El akar vinni valahová? Megyünk valakihez? Vagy valami gond van.? Törtek rám a kérdések, az estével kapcsolatban. Meg azt sem értem hogy Damob miért pakolgat helyettem, miért keres egy szobát az éjszaka közepén , és főleg: miért üldögél ott mellettem, miközben én alszok. Ennyire ráérne? Nem tudom, de Damon ma nagyon rendes. Túl rendes! De én nem érek rá itt nyaralgatni , és kényelmesen eltölteni a napokat, miközben Stefan valószínűleg szenved Klaus miatt, és ki tudja mibe keveredett. De most meg mi van Damonnal!? És Bonnieval? Úgy tűnik készülnek valamire. Bonnie ilyen dolgait még meg is értem, de Damonét !? Túl rendes lett, és ez gyanús …  

Tehát ennyi a 7. fejezet. Ebben tényleg nem volt semmi lényeges, igazából eredetileg úgy terveztem hogy ebbe rakom azt a dolgot is ami nektek, és Elenának is rejtély, de akkor meg nagyon hosszú lenne a fejezet, szóval úgy döntöttem ez lesz egy átmentei rész, aztán jön a lényeg ;) És elnézést ha mostanában nem lesz olyan gyakran fejezet, de sok az hogy csinálom a vampirnaplok-web.gportalt, a tvd.gportalt plusz még ezt is. Remélem megértitek… A hozzászólásoknak azért örülnék ehhez a „semmilyen” fejezethez is.. :D
További kellemes nyarat kívánok mindenkinek : )

3 megjegyzés:

  1. Szia, Annie!
    Nekem nagyon tetszett a fejezet, bár rövid volt. :P Olvastam volna még tovább. Kíváncsi vagyok, hogy mit tervelt ki Bonnie, meg Damon. :) Szerintem tök jó volt ahhoz képest, hogy csak átvezető. És... OMG! Te vagy a "tvd.gportal.hu" szerkesztője?! :O Jó tudni. Na, tényleg jó lett. További kellemes nyaralást, Neked! :)
    Puszi. <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Nicolee! Köszönöm szépen :)Igen, hát azért nem folytattam mert akkor viszont nagyon hosszú lett volna..
    És igen én vagyok a szerkesztője :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Egyetértek nicolee-vel! Ahhoz képest hogy csak egy "átmenet", nagyon csúcs volt!!! Nagyon várom a kövit!
    Pussz

    VálaszTörlés