2011. június 14., kedd

2. Klaus tervei

2. fejezet - Klaus tervei
Sziasztok! Meghoztam a 2.fejezetet ami szerintem elég furára sikeredett, viszont olyan dolgok derülnek ki belőle, ami alapként szolgál majd a későbbiekre. Ezekben az első fejezetekben nincs szinte semmi Delena szál, de ígérem, ez majd változni fog, de egyenlőre fel kell építeni az alapszálat. Eddig úgy halad a sztori, mint ha a 3.évadot írnám meg – az én sajátos formámban – hisz van benne, és lesz is benne egy fontos szál Klausról, és úgy az összes Elsőről, Elena érzelmeiről, valamint jönnek majd a képbe újabb (általam kitalált) szereplők, akik remélem nem fognak zavarni. Jó olvasgatást J 


-         Damon … én Elena vagyok. Katherine elment miután odaadta az ellenszert. Akkor az imént miért hívtál Katherine-nek?
Damon-től hiába vártam a választ, most már ő is zavarodott arckifejezéssel nézett rám. Hirtelen eszembe jutott Bonnie, hátha talán van valami ötlete, úgyhogy gyorsan felhívtam:
-         Szia Bonnie! Ráérsz? Fontos lenne!
-         Hello Elena! Persze ráérek. Jó lesz fél óra múlva a Grillben?
-         Igen, jó. Köszi, akkor ott találkozunk !

A telefonálás után el is indultam a Grill felé, kicsit lassabban a megszokottnál, mivel nem akartam túl hamar odaérni. Így legalább átgondolhatom a történteket.
 Mikor odaértem, Bonnie boldogan köszöntött:
-         Szia Elena!
-         Szia Bonnie! – gyorsan leültem mellé, és azonnal rátértem a lényegre. – Szóval, azért hívtalak mert nem értem mi van Damonnal. – Amikor ezt a nevet meghallotta, egy pillanatra teljesen eltűnt a kíváncsiság az arcáról, de hamar visszaerőltette azt, amikor észrevette hogy valóban fontos dologról van szó.
-         Szóval… ma mikor találkoztam vele Katherine-nek hívott. Csak köszöntem neki, erre ő : üdv Katherine. Nem értettem ezt az egészet, és mikor rákérdeztem már ő is belebonyolódott, és nem válaszolt, szóval jöttem hozzád..
-         Öhm.. okéé.. Sajnálom de így egyből nem tudom a választ.
Hé, várj csak, nem lehet hogy ez a gyógyír hatása?
-         Bonnie, én nem tudom.. Szinte semmit nem tudok Klausról, és a családjáról..
-         Ha hazaérek körülnézek a nagymamám holmijai között, hátha találok valamit Klaus vérével kapcsolatban.
-         Rendben, köszönöm Bonnie!  - mondtam neki őszintén, hálás szemekkel, és tényleg szerencsésnek érezhetem magam, mert van egy olyan barátnőm, aki mindig, mindent megtesz értem. Még akkor is, ha olyanról van szó, akit ki nem állhat..

Elköszöntünk egymástól, és gondoltam átugrom Caroline-hoz. Már szerettem volna beszélgetni vele; mostanában annyira ritkán látjuk egymást.
Mikor elérkeztem Caroline ajtaja elé, és már készültem kopogni az ajtón, megcsörrent a telefonom. Bonnie volt az.
-         Szia Elena, találtam valamit, ami nagyon érdekes lehet ebben a Klaus témában. Át tudnál jönni?
-         Szia, igen. Már indulok is.

Oké, tehát a Caroline-nal való kiadós beszélgetés nem jött össze, de talán Bonnie talált valami lényegeset.
-         Szia Bonnie!
-         Szia Elena! Gyere be. Képzeld már a legelső könyvben, ami a kezembe akadt, találtam valamit. Nézd, itt azt írják az Elsőkről, illetve a hibridekről, hogy az az életmentő vér, akár halálos is lehet, ha éppen úgy akarják. Jelen estben Klaus azt is megteheti ho…
-         Hé Bonnie! Ebben a könyvben benne van , hogy Klaus vére életeket menthet ?
-         Igen, mért..?
-         Bonnie! – kiabáltam rá. – Erre korábban nem tudtál volna rájönni? Damon napokon keresztül haldoklott egy vérfarkas harapás miatt, és azt gondoltuk nincs ellenszer. Erre neked itt van ez a könyv, amibe benne van minden válasz! És minden utánajárás nélkül hagytad volna Damont meghalni ?
-         Sajnálom Elena. Hidd el, nem jutott eszembe keresgélni. És egyébként is.. Klauson múlt volna minden. Akkor sem tehettünk volna mást. De végül is most él és virul, szóval mi lenne ha az aktuális témára térnénk vissza ?!
Ettől a néhány egyszerű mondattól hirtelen nagyon dühös lettem Bonnie-ra. Kiderült hogy előbb is kideríthettük volna a gyógymódot, de abban igaza van hogy Klaus a kulcsa mindennek. De akkor is, ez feldühít! Mégis, próbáltam arra koncentrálni amit Bonnie folytatott tovább..
-         Tehát ha Damonban benne van Klaus vére, sokkal irányíthatóbbá válik, mint egyébként. Szerintem Klaus szándékosan zavarja meg az elméjét, mert valamit el akar érni ezzel..
Ezután néhány percig csendben voltunk. Bonnie a könyvét lapozgatta tovább, én pedig a semmibe bámulva próbáltam kigondolni, mi a célja Klausnak. Vajon mért akarja Damont félrevezetni, és megzavarni az elméjét ?! Már kezdtem kiformálni egy egész jó tippet, amikor Bonnie hirtelen felkiabált:
-         Elena, azt hiszem rájöttem! Itt azt írják, hogy ha valaki egyszer félig vámpír, félig vérfarkas lesz, azaz hibrid nem tart örökké, hacsak véglegesen meg nem ölik a hasonmást!

Hirtelen megértettem Klaus tervét. Igazából nem is magamat féltettem, hanem leginkább Damont. És mindenkit, akit esetleg belekever ebbe.
-         Szóval Klausnak  meg kell ölnie engem, hogy örökké hibrid lehessen. És ehhez akarja felhasználni Damont ?
-         Szerintem igen! Gondolj bele, végül is ésszerű terv. Damon elméjét fokozatosan annyira összezavarja, hogy ellened forduljon, és csaliba csaljon.
-         De akkor mért kell neki Stefan is?
-         Fogalmam sincs. Talán ő is a terv része. Ezt még ki kell derítenünk. De most arra kell koncentrálnunk hogy lelassítsuk Klaus terveit. Nem hagyhatjuk hogy Damonnal ezt tegye.
-         De hogyan állíthatnánk meg?
-         Nem tudom, de azt hiszem van aki sokat tudna nekünk segíteni: Rachel

Ennyi a 2. fejezet, és most is örülnék a kommenteknek, kritikáknak .. És várom az ötleteket is, mert lehet hogy azt is fel tudom majd használni a későbbiekben..:) 

4 megjegyzés:

  1. Szia, Vampire Girl!
    Első kommizó lettem. Juhú! *-* Na, de a lényegre térve, nagyon tetszett a fejezet. Furcsa volt tényleg, de jó értelemben. Nekem ilyenek nem jutnának az eszembe, szerintem. xD Durva dolgok fognak itt történni, azt hiszem. :P Nagyon jó lett! Csak így tovább! : D Sajnos nem tudok ötletet mondani, ne haragudj! :$ Bár, amúgy se szeretném megzavarni a gondolatmeneted.
    Puszi. ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia! Egyetértek nicolee-lel. Érdekes dolgok lesznek még itt! Remélem valahogy tudnak majd segíteni Damon-nak! Nagyon várom a kövit és iszonyatosan tetszett!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm hogy elolvassátok a fejezeteket, és köszi a kommenteket. Örülök hogy tetszik, és remélem nem okozok csalódást a későbbiekben sem :)

    VálaszTörlés
  4. SZia nagyon jó! :)
    Létszi olvassátok el az enyém is: vampirediaries-mine.blogspot.com :DDD

    VálaszTörlés